Základy marketingu

Kód: Prc1-025 | Autor: Karlíček, Miroslav
Cena120 Kč
Dostupnost: Skladem
Popis Autor je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů
Místo
Praha
Nakladatelství
Grada
Rok:
2013
Stav:
bezvadná až nečtená
Rok vydání:
2013
Stav desky:
bezvadná až nečtená
Vydání
1
Počet stran
256
Formát
24 cm
Jazyk
cz
Vazba
obrož lamino
Rok
2013
Stav
bezvadná až nečtená

Praktické rady

Dozvíte se v naší poradně

Jak správně pečovat o knihy?

Jak hodnotit stav knih a jak správně knihy nabízet do antikvariátu?

Novinky na váš e-mail

Buďte o krok napřed! Nové knihy na skladě pravidelně v e-mailu.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Analytické
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Google
OK
Odmítnout
Facebook
OK
Odmítnout