Český albín, historie, přítomnost, budoucnost – podpis

Kód: A20-363 | Autor: Štětka, Antonín
české plemeno králíka, podpis autora na tituluDetailní informace
Cena249 Kč
Dostupnost: Skladem
Popis

Králík Český albín je jedním z plemen králíků zařazených do genových zdrojů ČR. České národní plemeno vyšlechtěné profesorem Žofkou z Kladna. Poprvé byl vystaven roku 1928 v Kladně-Kročehlavech. Vznikl křížením divokého králíka, modrého obra a dalších plemen. Cílem bylo vyšlechtit kožešinové zvíře. Uznávací řízení tohoto plemene trvalo několik let. Středně velkého albína měl v úmyslu vyšlechtit také J. V. Kálal již v roce 1912. Inspiroval ho k tomu jeho chov stříbřitých malých, ve kterém se vyskytovali albíni. Ze začátku měl v úmyslu křížit je s belgickými obry a vyšlechtit tak stříbřitého obra. Později svůj názor změnil a rozhodl se použít stříbřitých albínů k vyšlechtění středně velkých albínů "Slavia-albínů". V současnosti není toto plemeno masově rozšířené i přes jeho nesporné kvality. Český albín je kožešinovým zvířetem s vysokou masnou užitkovostí. Od novozéladského bílého se liší především jemnější hlavou, delšíma ušima a strukturou srsti.

Místo
Hostivice
Nakladatelství
vln
Rok
2001
Ilustrace
foto
Vydání
1
Počet stran
72
Formát
21 cm
Jazyk
cz
Vazba
obrož lamino
Stav
nečtená, intaktní

Praktické rady

Dozvíte se v naší poradně

Jak správně pečovat o knihy?

Jak hodnotit stav knih a jak správně knihy nabízet do antikvariátu?

Novinky na váš e-mail

Buďte o krok napřed! Nové knihy na skladě pravidelně v e-mailu.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Analytické
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Google
OK
Odmítnout
Facebook
OK
Odmítnout