Žurnalistika v informační společnosti: digitalizace a internetizace žurnalistiky

Kód: Bne-187 | Autor: Osvaldová, Barbora & Tejkalová, Alice ed.
Proměny a perspektivy žurnalistiky v epoše digitálních médií aneb nová média teoreticky i praktickyDetailní informace
Cena195 Kč
Dostupnost: Skladem
Popis Soubor obsahuje 13 textů různých autorů, které se kvalitativní proměnou produkce i vnímání žurnalistiky zabývají z teoretického i ryze praktického hlediska. Práce přináší praktický přehled o základních tématech nových médií pro studenty žurnalistiky, praktikující novináře i námět k úvahám o budoucím společenském vývoji, jenž dnešní média dokumentují i spoluvytvářejí.
Místo
Praha
Nakladatelství
Karolinum
Rok
2009
Vydání
1
Počet stran
196
Formát
21 cm
Jazyk
cz
Vazba
obrož
Stav
knihovní razíka, bezvadná

Praktické rady

Dozvíte se v naší poradně

Jak správně pečovat o knihy?

Jak hodnotit stav knih a jak správně knihy nabízet do antikvariátu?

Novinky na váš e-mail

Buďte o krok napřed! Nové knihy na skladě pravidelně v e-mailu.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Analytické
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Google
OK
Odmítnout
Facebook
OK
Odmítnout